středa 6. května 2015

Duben v obrazech

Tak mě napadlo přidat novou rubriku s poetickým názvem. Tento tip článků ráda sleduji u jiných blogů, tak jsem si dovolila směle předpokládat, že by se mohl líbit i vám :D

Jelikož mezi mé oblíbené aktivity patří také focení, v počítači se mi každý měsíc nashromáždí desítky, často i stovky fotek. Tak jsem si řekla, proč se (o nějaké publikovatelné) nepodělit a nezrekapitulovat si tak předchozí měsíc. 

No zkrátka blablabla, to bylo jakési ántré a teď už konečně slíbené fotky.

Jak vypadal můj duben?

Začátek dubna nebyl vůbec vlídný.


Zapečené brambory, brokolice, řepa.

Nakonec jaro ale přeci jen přišlo.

Ani na Velikonoce jsem si nedala pohov a pustila se do bio-barvení vajíček cibulí a kurkumou.

Nechyběla ani výtečná velikonoční nádivka s kopřivami a sedmikráskami.

Jaro znamená výlety. Jezdíme na kole, chodíme po svých. Tady zastávka u rybníka plného žab.

Řepová pomazánka s cottage sýrem.

První letošní grilování se nemohlo obejít bez domácích hamburgerů. V rámci zachování Mačingové diety bez housky :D

Sladkých receptů je tu poskrovnu, když už se ale pustím do něčeho sladkého, řekla bych, že to stojí za to :D Recept coming soon!

Tomu se říká kvalitní modifikace Mačingové :D



Jeden z obídků. Jde to i bez příloh a né že ne!

Možná jsem staromódní, ale mám ráda všechny tradice a svátky a zvyklosti a pálení čarodějnic je další z hezkých zvyků, které ráda dodržuji. Zkrátka mi přijde lepší být na čerstvém vzduchu (a dýchat ty zplodiny:D), než sedět doma u počítače. Takže ani letošní 30. duben nebyl výjimkou, ale musím se pochválit - žádné opíkání buřtů se nekonalo! Poctivě jsem si ogrilovala špíz s převahou zeleniny.

A jak už jsem říkala jaro znamená výletování. Po zimě proseděné doma se vždy nemůžu dočkat na všechny ty nachozené kilometry, čerstvý vzduch, slunce a krásnou přírodu. No, trochu kecám :D Většinu času vždycky remcám a jakmile se blíží kopec, je lepší se mnou nemluvit, ale ty endorfiny a hlad po sportovním výkonu mi vždy vykouzlí úsměv na tváři a nakonec zářím jak měsíček na hnoji. Tentokrát jsme si udělali 25km výlet po Orlických horách. To, že jsme se ztratili a nachodili o x kilometrů víc, nekomentuji :D


Krásná houpačka uprostřed ještě krásnější přírody. Já si houpání bohužel moc neužila, protože mi závrať způsobuje i řetízkový kolotoč. 

Nesmrtelná klasika - mozzarela s rajčaty, olivovým olejem, bazalkou, pepřem a solí. Mňam!


Žádné komentáře:

Okomentovat