pondělí 18. května 2015

Mačingová dieta: DONE!

Včerejškem skončil můj měsíční pokus s "dietou" podle Mačingové, tak jsem si říkala, že by se slušelo podat nějaký závěr, i když si mi do toho moc nechce - proč? Protože jsem si malovala, jak tento závěr bude plný pozitivního opěvování, shozeným centimetrů a kil, ale bohužel realita není vždy růžová :D 

Navenek se mé tělo tváří, jako by mu absence pšenice a přemíra zeleniny nic moc nedala. Dole mám stěží půl kila, a jeden centimetr v obvodu. Určitě na tom mám svůj podíl a nemůžu Mačingové křivdit, protože jsem její plán nedodržovala na 100%, vymýšlela jsem si vlastní kombinace a padla i nějaká ta čokoláda, zmrzlina nebo arašídové máslo :D Takže ano - jsem vinna! 

Ale nemůžu popřít, že jsem prostě zklamaná. Myslela jsem si, jaká to pro tělo nebude revoluce, když nebudu jíst mouku, ale já žádné změny nezpozorovala. (Možná ty radikální změny proběhly uvnitř a já je jen nevidím :D) Jediná pozorovatelná změna byla, že celý měsíc vypadám jako těhotná, což na sebevědomí nepřidává :D 

Tím ale nechci říct, že bych Mačingovou dietu nějak zavrhla. Přijde mi dobře sestavená, jen na mě asi tolik nefunguje. Asi se víc projeví u člověka, který má 30 kilo nadváhu a jí fastfood a pije Colu. Pro mě jídla ani pití vody a zeleného čaje nebyly žádnou novinkou, jsem na takovou stravu zvyklá už pár let, tak asi proto to nebyla pro tělo taková revoluce. (Ano, kognitivní disonance pracuje, musím si to nějak odůvodnit, aby to pro mě bylo přijatelné:D)

Každopádně si z této diety něco odnesu, pořád věřím ve zlo bílé mouky a budu se snažit se jí vyhýbat, ráda se budu vracet k některým receptům, ale pojedu si zase podle svého. Když budu mít jednou za čas chuť na něco chuť, prostě si to dám a basta :D Striktní dodržování pravidel není nic pro mě, protože zkrátka platí, že zakázané ovoce chutná nejlíp. Proto si nebudu nic vysloveně zakazovat a budu se držet pravidla - všeho s mírou! (Jdu na to od lesa :D)

(Už se těším, až si navařím všechny ty dobroty, co jsem během kúry nesměla, jako domácí chleba, pizzu nebo lasagne :D)

A kdo ví, třeba se k této kúře za čas znova odhodlám a dodržím jí na 100% a pak budu moct porovnat výsledky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat