čtvrtek 31. prosince 2015

Silvestrovský speciál: Jak trávíme silvestry a jaký je pan K. romantik

Každá máme asi podobné představy o našem vysněném princi na bílém koni. Každá chceme, aby byl dokonalý, aby nám plnil, co nám na očích vidí. Každá sníme o alespoň trochu romantické duši, co nám čas od času dá kytku nebo nás něčím překvapí. A nemusí to být hned postel plná růžových lístků (nebo nových kabelek), stačí nám alespoň miniaturní gesto, že jsme pro toho druhého stále atraktivní a stojíme mu za pozornost.

Tak to, řekla bych, máme skoro všechny. A když jste zadaná, silvestr je takovou MENŠÍ událostí, kdy má váš muž možnost ukázat toho romantika v sobě. 

Celou pubertu jsem snila o tom, jak budu trávit romantické silvestry po boku sexy muže, který mně bude nalévat po sklenicích šampaňského, budeme ležet ve vířivce pod hvězdnou oblohou a vyčkávat Nový rok. SAMOZŘEJMĚ přeháním... Vířivku bych MOŽNÁ oželela, ale prostě jsem se celou dobu těšila na to, že budu mít někoho, komu budu moct dát novoroční polibek, s kým se budu moct obejmout a infantilně se rozněžnit nad tím, jak se máme, že se máme.

No… asi vám je jasné, že když to tady sepisuju, že to asi bude jinak, než jsem si vysnila :D I když je pan K. samozřejmě téměř dokonalý, v tomto ohledu je opravdu nezřízený antiromantik

Silvestry trávíme v partě s přáteli. Do té doby, než k nim dojedeme a vystoupíme z auta, jsme to pořád my dva, ale jakmile se pan K. ocitne v houfu svých letitých kamarádů mužského pohlaví, my dva přestává právoplatně existovat. Žádné my dva, ale my kluci a vy trapný holky

Jsme neúprosně rozděleni na dva tábory a přes to nejede vlak. Žádný páry. Žádný pusy. Žádná romantika. Teď tady velej hoši a party hard pi*o a vy si holky dělejte, co chcete, my jste vostrý kluci, co si spolu vypijou pár pívek a nějaký ty panáky a pak padnou pod stůl! (První roky jsem psychicky příliš nezvládala a má představa sexy muže a vířivky mizela v nedohlednu :D)

A nutno podotknout, že pan K. je největší antiromantik ze všech, ti ostatní alespoň milostivě políbí svou milou na Nový rok.

Pro lepší představu si vykresleme pár reálných situací:

Modelová situace č.1: půlnoc, náměstí, ohňostroj, nedočkavě se těším na novoroční polibek, všechny páry již v sobě a já se smutně rozhlížím, kde jen ten pan K. může být... Já v počínající depresi, že když si nedáme novoroční pusu, tak ten novej rok bude stát za ho*no a ON si fotí ohňostroj! Jasně, kdyby si udělal jednu fotku (a nejdřív mi dal tu debilní pusu, tak proti gustu žádný dišputát a nemám sebemenší problém!) ale on si ho fotí úplně celej asi 15 minut a vůbec po mě nevzdechne. Mám dost…tak šťastnej novej rok, tyvole..

Modelová situace č.2: Zase se blíží půlnoc, jdeme na náměstí, všechny páry se drží za ruce připravujíce se na polibek, jak jinak. Já se opět rozhlížím, kde je ten pan K. a očekávám, že se bude chovat stejně jako ostatní, že mě vyhledá, chytne za ruku a bude se TÉŽ připravovat na nějaké to líbání. Ale to on né, on s bohemkou ruce obejme nejbližšího kámoše, zavěsí se do něj a notujou si, jak to je fajn, že se maj. Já neexistuju, jdu za nima, sama a nasraná. Tak to si zas pos*al chlapečku…

Situace č.3: Už to známe, půlnoc, náměstí, ohňostroj, všichni se objímaj a líbaj, já zas sama, hledám víte koho. Otáčím se jak káča na obrtlíku a co k mému zděšení nevidím...pan K. místo toho, aby mě objímal a líbal, má dostaveníčko s kanálem, kam vrací to, co za večer zkonzumoval?!?! Ok, už se líbat nechci. Nikdy. Tyvole, my se asi rozejdem nebo já nevim… Šťastnej novej rok? Letos asi ne, díky...

A takové hezké já ty silvestry mám. (Abych panu K. nekřivdila, tyto situace jsou již starší, loni i předloni to bylo RELATIVNĚ dobré, ale stejně má pořád přednost ohňostroj přede mnou.)

A abych jen nekázala vodu a pila víno, když vám tu píšu, jak máte partnerovi říkat na rovinu, co chcete, tak vám tímto pane K. vzkazuji, že chci krásný novoroční polibek a celý večer po boku muže, který si ASPOŇ OBČAS všimne, že kromě klučičí party je v místnosti i jeho holka. Díky.

A vy si užijte silvestra a celý rok 2016, moji milí! A hlavně – buďte zdrávi ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat