úterý 24. února 2015

Jak jsem se dostala ke zdravému životnímu stylu aneb z punkerky fitness holkou

Pivo. Vodka. Zelená. To byly před několika lety mé oblíbené nápoje. Dnes je to voda a zelený čaj. Jak se to stane, že se ze zaryté punkerky, která fakuje svět, stane zdravá dívka se snahou osvítit druhé?

Zkrátka člověk míní a čas mění. Všichni se neustále vyvíjíme a naše názory se postupem času transformují a přizpůsobují momentálním okolnostem a lidem, se kterými trávíme nejvíc času.

Jako každý mladý člověk jsem si musela projít alkoholickými fázemi a řádně si užít nespoutaného života. Prostě sex&drogy&rock'n'roll. Někomu tenhle styl vyhovuje a zůstane u něj až do smrti. Mě to ale nějak postupem času přestávalo bavit.

Zhruba před čtyřmi lety jsem se začala intenzivně zajímat o cvičení a o zdravou stravu. Čím víc jsem měla načteno, tím míň mi můj starý punkový život do nových idejí zapadal.

Začal mi vadit cigaretovej kouř (který je nezbytnou součástí každýho koncertu a festivalu), začali mi vadit opilci. (Punková hudba mi ale rozhodně vadit nepřestala!)

Řekla bych ale, že punk mám pořád v srdci a vždycky mít budu. Pořád jsem ta punkerka, jen nemám ráda cigarety a alkohol :D Takže nejspíš nezapadám do dané škatulky. Ale o tom to právě je, ne? Vždyť ten pravej punk neznamená vyexovat 5 piv, flašku zelený a vytáhnout celou krábu startek. Je to o svobodě. O snaze fungovat jinak než masa, jít si svojí nezávislou cestou, užívat si život. A o to já se snažím…

Toť má punková vsuvku. Punk není mrkev!

Žádné komentáře:

Okomentovat