sobota 21. února 2015

Krůtí maso s rýží a brokolicí

Dnes jsem byla od vaření osvobozena a tohoto údělu se chopil můj muž. Nevím, jak to máte doma vy, ale já mám doma (díky Bohu!) skrytý talent a chlapa, co se kuchyně nebojí a slova jako kurkuma nebo würzl pro něj nejsou značky dámských vložek :D Vždyť je něco víc sexy, než chlap, co to umí v kuchyni?

Podle mého názoru jsou muži v kuchyni více svobodnější než ženy. Nedrží se receptů, nebojí se experimentovat a tak dokážou vykouzlit velmi zajímavé kombinace, které jsou navíc často chuťově skvělé. A já se tak vždy jen nestačím divit a moje chuťové buňky zažívají orgasmus.

Ingredience pro 4 osoby:
půl kila krůtího masa (my měli krůtí prsa)

1 brokolice
1 hrnek rýže
1 a půl hrnku vody
1 cibule
1 česnek
Pepř
Sůl
Kurkuma
1 chilli paprička
tymián
Sójová omáčka
Worchester
1 dcl červeného vína
Semínka (lněná, slunečnicová, sezamová)
Olivový olej

Postup:
Pár hodin předem si naložíme maso. Nakrájíme ho na nudličky, okořeníme, zakápneme sojovkou a worchestrem a necháme uležet. Na olivovém oleji opražíme semínka dozlatova, přidáme na plátky nakrájený česnek, potom na nudličky nakrájené maso. Maso zprudka osmažíme a podlejeme vínem (nebo vodou) a cca 10 minut dusíme. Mezitím si uvaříme rýži. Na oleji osmažíme cibulku, přidáme rýži a kurkumu. Opražíme a zalejeme vodou. A na páře připravíme brokolici (cca 10 minut). A je to!

Žádné komentáře:

Okomentovat