pátek 20. března 2015

Rychlý oběd: Pikantní červená čočka s volským vokem

Tak jsem se zas dozvěděla, kdo všechno v mém okolí nejí luštěniny...a mít úkolem tedy je neustále do vás hustit, abyste je jedli! :D Luštěniny nemusí připomínat pouze mdlé cosi, co se vás evokuje vzpomínky na školní jídelnu. Takže - jezte luštěniny! Jsou super zdravé a výborné! Já se budu snažit vás svými recepty motivovat :D

Ingredience pro 4 osoby:
  • 1 hrnek červené čočky
  • 1 cibule
  • olej
  • pepř
  • sůl
  • kari
  • chilli
  • protlak
  • 1 a půl hrnku vody
  • 4 vejce

Postup:
Na oleji osmažíme nakrájenou cibulku, přidáme čočku, okořeníme (chilli nešetřete:) a opražíme. Poté přidáme protlak, zalijeme vodou a vaříme cca 25 minut, dokud se voda nevstřebá a čočka není měkká (pokud je čočka stále tvrdá, přidejte vodu a vařte déle). Mezitím si uděláme volská voka. Servírujeme s kyselou okurkou. (Já do čočky přidala ještě mořskou řasu, protože se mi doma válí, jinak ji tam nedávám.)

Výhoda červené čočky tkví v tom, že ji nemusíte předem namáčet. Jde o velmi rychlý oběd, který jsem si oblíbila během svých studií, příprava zabere zhruba 30 minut.

Žádné komentáře:

Okomentovat