čtvrtek 16. dubna 2015

Grilovaný losos s bramborovou kaší

Rybu byste měli mít na talíři alespoň jednou týdně. Toto mi kladla na srdce i výživové poradkyně a já se jí snažím poslouchat. Nemusíte mít každý týden steak z lososa, stačí i plechovka tuňáka, ze které si uděláte pomazánku.

Ingredience pro 4 osoby:
4 kousky lososa
sůl
1 citron
brambory
mléko
máslo
římský salát

Postup:
Opět velmi jednoduché a rychlé. Nasoleného lososa hodíme na gril /pokud nemáte gril, tak na pánev s minimem olivového oleje) a z obou stran osmahneme. Mezitím si připravíme bramborovou kaši. Hotového lososa pokapeme citronem a podáváme s římským salátem.

Je mi líto, ale vaření fakt není věda. Nepochopím výmluvy typu: Já vařit neumím. Nejde mi to. Prostě na to nejsem. Kecy! Kdo neumí něco koupit, hodit to na pánev, pak to z ní sundat a sníst to? Jde pouze o lenost a pohodlí, které vás ale připravují o vaše zdraví. Navíc není nic jednoduššího, než se držet receptů krok za krokem. Takže konec vymlouvání a především matkám, co svým dětem nejsou schopny uvařit dobré a zdravé jídlo a radši je pošlou do fastfoodu, třikrát fuj.

Žádné komentáře:

Okomentovat