pondělí 27. dubna 2015

První týden s Mačingovou

Tak jsem si říkala, že by to chtělo nějaké (alespoň krátké) shrnutí prvního týdne hubnoucí kúry dle Mačingové, kterou jsem se rozhodla podstoupit.

Pohoda. Tak by se to dalo celé shrnout jedním slovem. Bála jsem se, že tři jídla denně nebudou stačit a budu mít hlad – neměla jsem. Bála jsem se, že se mi 7 dní stejná snídaně po dvou dnech přejí – nepřejedla, naopak jsem se do mrkvovo-jablečné kombinace zamilovala. Bála jsem se, že mi budou chybět přílohy a pečivo – nechyběly a to jako fakt vůbec!

Nevím, jestli to bylo jakýmsi psychickým odhodláním „že to jako prostě dám“ nebo něčím jiným, ale Mačingová dieta je pro mě zatím opravdu procházkou růžovou zahradou a já si jí užívám. 

Samozřejmě jsou chvilky, kdy má člověk hroznou chuť na něco, co by neměl a nejhorší je, když vám dělá chutě někdo přímo před očima. V těchto chvílích sahám po arašídovém másle, ořechy máme povoleny, takže nic neporušuji, jdu na to od lesa :D

Jídla mi hrozně chutnají (ano, jediná řepa je celkem vražedná, když jí máte jíst every day, tu jsem musela lehce eliminovat :D)  I některá jídla jsem si lehce zmodifikovala (do snídaně jsem si přidala semínka, do zeleninového salátu jinou zeleninu apod.), ale pořád dodržuju tu danou strukturu jídelníčku a to je podle mého to hlavní.

Za těch 7 dní mám půl kila dole. Po měsíci změřím i úbytek cm, které jsou podle některých reakcí na internetu mnohem výraznější oproti shozeným kilům, tak jsem zvědavá. Jelikož ale nechci hubnout několik desítek kil (stačí mi 1-2kg), se shozeným půl kilem za 7 dní jsem naprosto spokojená! 

Žádné komentáře:

Okomentovat