úterý 8. prosince 2015

Domácí balzám na rty

Tenhle balzám jsem zkoušela poprvé loni a testovala ho na všech rodinných příslušnících a kamarádech, kteří ho dostali pod stromeček. Řekla bych, že testem prošel na výbornou. Od všech slýchám, že ho pořád používají a že jako dost dobrý. (Tak doufám, že nekecaj:D)


Jeho výroba je více než primitivní a malý kalíšek (30ml) vám vydrží celý rok při několikadenním používání. Je přírodní, vyrobíte si ho sami a nevím, co víc byste si mohli přát. Takže já doporučuju všema deseti.

Recepis jsem ukradla holkám z Herbáře, protože jejich postup i ingredience byly ze všech nejjednodušší.

Co potřebujete:
  • kokosový olej
  • bambucké máslo
  • včelí vosk
  • esenciální olej podle chuti (já dala pomeranč)
  • skořice (nemusí být, slouží pouze na obarvení a na dně kelímku pak dělá peeling, který pekelně pálí, takže já příště bez ní)


Postup:
Všechny vosky rozehřejete a smícháte v poměru 1:1:1. Já rozehřívala ve vodní lázni. Nakonec přidáte pár kapek esenciálního oleje a případně skořici, rozlijete do kelímků a je hotovo!

Super dárek, super produkt. Víc k tomu nemám, co dodat, já už si balzám na rty asi nekoupím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat