čtvrtek 4. února 2016

Prosinec ve znamení DIY

Prosinec byl těžce tvořivým měsícem. Upletla jsem si na sebe solidně dlouhý bič, protože jsem si vymyslela mnoho nápadů, které jsem chtěla zrealizovat a mnoho dárků, které jsem chtěla vyrobit. (Ach, ta kreativní duše dívčina...) No, málem jsem se z toho po... :-D Protože jsem to časově příliš nedávala, ale zvládla jsem to a měla z vykonané práce vopravdovou radost...

(O tom, že jsem elegantně přeskočila měsíc listopad, taktně pomlčme, zkrátka nebyly žádné zajímavé fotky hodné publikování.)

Špenátovo-žampionové lasagne, mňam! Recept zde (odkaz).
První z tvořivých počinů byla přírodní mýdla. Pan K. vařil, já se piplala s designem a celé léto sbírala potřebné plody. No není to nádhera?! + nemluvim o tom, jak jsou fakt mega giga super a bez chemickejch sraček! Nic jinýho už co? Nechci! 
Pak jsme zdobili perníčky...
Pak jsem vyráběla balzám na rty (odkaz). Taky super věc a o tom žádná.
Zdravá snídaně v podobě ovesných palačinek (odkaz na recept).
Pak jsem tvořila vánoční věnec...
Pak jsem k balzámu na rty přidala i lesk na rty...
Pak jsme taky stihli jít na procházku. Že to místo 5 bylo 15 km, nekomentuju, už jsem si zvykla.
Pak jsem den před Vánocema konečně sesmolila nějaký zdravý cukroví. (Odkaz na recept.)
Pak jsem balila dárky. Kdo ne, že?
Pak jsem dostala nejlepší předvánoční dárek - rozchodili jsme stroj po prababičce aneb stará kovová klasika nerezaví a šije jak ďas! Takže mé DIY od této chvíle dostává úplně nový rozměr, protože už nebudu šít x hodin v ruce, ale budu to mít za pár minut na stroji. (Blbý, že mi to zatím vůbec nejde a trvá mi to ještě dýl než v tý ruce :-D)
Klasické vánoční snídaní. (Tu větévku nejím, samozřejmě.)
Vánoční procházka.
Štedrovečerní Praha. Moc to ale na prosinec nevypadá, co?
Silvestrovské sushi by pan K, mňam jak sviňa! (Je vidět, že jsem stůl nedyzajnovala já, ty prázdný místa mě zabíjej a ty slaný tyčinky ještě víc :-D Ale holt ne každý si myslí, že fotit jídlo je supr-cool, tak jsem musela fotit jen tak potajmu a narychlo :-D) +Sushi a čaj, to asi nikdo jinej nevymyslí aneb 5 o´clock sushi&tea, konec :-D
Ano, pan K. neopomněl fotit ohňostroj :-D Ale mé prosby vyslyšel a pusa byla!

Z mé DIB (Do it Baru, děkuji nejmenované slečně Veronice za nejlepší hlášku!) dílny to ovšem není zdaleko vše, můžete se tedy (brzy?) těšit DIB speciál!

A jelikož už jsem taky trapka s chytrým mobilem, můžete mě stalkovat 24/7 i na instagramu, kam jsem začala dávat fotky a bohužel musím přiznat, že mě to hrozně baví. Jsem tu (@by_baru.)


Žádné komentáře:

Okomentovat